SOLO

Solo markası 1986 yılından bu yana tüketicilerine "Hem dayanıklı hem hesaplı" ürünler sunuyor. Bu özelliğini, portföyünde bulunan tuvalet kağıdı, kağıt havlu ve peçete ürünleriyle güçlendiriyor.

Kalitesi ve güvenilirliğiyle Türkiye temizlik kağıdı sektöründe önemli bir yere sahip olan Solo, GfK araştırma kuruluşunun düzenli olarak yaptığı araştırmalara göre bulunduğu kategorilerin ilk akla gelen markası konumunda.

Solo'nun sembolü haline gelen "Eller" 1989 yılında kullanılmaya başlandı. "Solo Solo Soloooo" müziği ise dünden bugüne tüketicilerin diline pelesenk oldu. Zaman içerisinde "Eller" ve "Solo müziği", "Hem dayanıklı hem hesaplı" sloganı ile bir bütün haline geldi.

Portföyündeki ürünler Solo markasının akılcı tarafını da öne çıkarıyor. Türkiye'de bir ilk olan Akıllı Çözümler Serisi, gerek sık rulo değiştirmeye son vererek, gerek yerden kazandırarak tüketicilere akıllı alışverişin keyfini yaşatıyor.

Hem Dayanıklı Hem Hesaplı

Türkiye'nin en çok satan tuvalet kağıdı!
Suya ultra dayanıklı Solo Tuvalet Kağıdı ıslandığında parçalanmaz, keyfinizi kaçırmaz.

  • 4RULO
  • 8RULO
  • 16RULO
  • 24RULO
  • 32RULO